Všeobecné obchodní podmínky pro online obchod Elinor Cosmetics®
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup přes internet v online obchodě Elinor Cosmetics byly vypracovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (ZVPot), zákonem o ochraně spotřebitele před nekalými obchodními praktikami (ZVPNPP), na základě doporučení Slovinské obchodní a průmyslové komory a mezinárodních kodexů pro online a elektronický obchod.
Používáním a přítomností na webových stránkách Elinor Cosmetics každý uživatel nebo jiný návštěvník souhlasí s tím, že se před uzavřením smlouvy plně seznámí s jejich úplným zněním, na které byl výslovně upozorněn tímto záznamem, který je snadno přístupný na webových stránkách Elinor Cosmetics. Podáním objednávky v jakékoliv formě se má za to, že souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami v plném rozsahu.
Internetový obchod je provozován společností ELINOR, online prodej, d.o.o., Jezerska ulica 10, 1000 Ljubljana (dále jen „poskytovatel“), IČO: 9110887000, DIČ: 78009383, společnost je plátcem DPH a vyhrazuje si právo na změny těchto všeobecných obchodních podmínek, které byly zveřejněny dne 01.04.2021 na internetových stránkách www.elinorcosmetics.com.
Registrací nebo vytvořením uživatelského profilu přijímá uživatel internetového obchodu Elinor Cosmetics tyto všeobecné obchodní podmínky, na které je výslovně upozorněn při registraci.
Všeobecné obchodní podmínky se v rozsahu, v jakém se týkají odstoupení od smlouvy podle ZVpot, vztahují na uživatele, kteří splňují kritéria spotřebitele stanovená tímto zákonem.
1. Postup nákupu
Technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy
Během procesu nákupu má uživatel (kupující) k dispozici následující technické kroky:
- 1. vyhledání konkrétního produktu
- 2. výběr produktu, který má být zakoupen
- 3. určení množství produktů, které mají být zakoupeny v nákupním košíku,
- 4. kontrola konečné ceny vybraného produktu ve zvoleném množství
- 5. potvrzení objednávky
- 6. zadání objednávky
Technologické prostředky pro identifikaci a opravu chyb před zadáním zakázky.
Před potvrzením nákupu může uživatel zkontrolovat zadané údaje a podle potřeby je upravit.
Přijatá objednávka
Po odeslání objednávky obdrží uživatel (kupující) od poskytovatele e-mail s oznámením, že objednávka byla přijata. S výjimkou možnosti odstoupit od smlouvy nemůže uživatel (kupující) po zadání objednávky její obsah měnit. Uživatel může zrušit jednotlivou objednávku, pokud to objednávkový systém ještě umožňuje.
Objednávka potvrzena
Dodavatel může rovněž telefonicky kontaktovat uživatele (kupujícího) na uvedeném kontaktním telefonním čísle za účelem ověření údajů nebo zajištění správnosti dodávky. Po potvrzení objednávky poskytovatel informuje uživatele (kupujícího) e-mailem o předpokládaném datu dodání. V této fázi je neodvolatelně uzavřena kupní smlouva mezi uživatelem (kupujícím) a poskytovatelem na nákup objednaných produktů (viz bod 8.).
Odeslané zboží
Obchodník připraví a odešle objednané výrobky v dohodnuté lhůtě.
2. Dodávka
Obchodník se zavazuje odeslat objednané výrobky co nejrychleji. Většinu objednávek přijatých do 15:00 v pracovní den odesíláme ještě týž den nebo nejpozději do 4 pracovních dnů. V případě, že určitý produkt není skladem a jeho dodání bude trvat déle než 4 pracovní dny, budeme vás o tom neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem. Pokud by vám delší dodací lhůta nevyhovovala, můžeme výrobek z vaší objednávky vyřadit nebo jej nahradit podobným.
Doručení zajišťuje kurýrní služba GLS a ve většině případů je zboží doručeno následující pracovní den ode dne odeslání. Po odeslání objednávky obdržíte oznámení, že jsme vaši objednávku odeslali.
Náklady na doručení a balení jsou uvedeny v nákupním košíku v okamžiku dokončení objednávky a činí 3,90 EUR.
3. Poštovné
Doručení: 3,90 EUR. Za dobírku se účtuje příplatek 0,99 EUR.
Poštovné je zdarma při objednávce od 49 EUR.
4. Osobní odběr
Výrobky si můžete vyzvednout osobně po předchozí domluvě na e-mail adrese info@elinorcosmetics.com. Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte oznámení s uvedením možné doby vyzvednutí a kontaktního telefonního čísla.
5. Možnosti platby
V našem internetovém obchodě nabízíme následující možnosti platby:
- dobírka (výkup/dobírka): spolu se zásilkou obdržíte stvrzenku, kterou zaplatíte pracovníkovi pošty,
- kreditní kartou Visa nebo MasterCard
- přes PayPal
- osobní odběr: platba v hotovosti v sídle společnosti.
Po dodání zboží vám dodavatel vystaví fakturu, kterou obdržíte na e-mailovou adresu zadanou při objednávce, s rozpisem nákladů. Oznámení zákazníkovi o možnosti odstoupit od smlouvy a postup při vrácení zboží je upraven ve všeobecných obchodních podmínkách.
6. Ceny
Všechny ceny jsou uvedeny v eurech (EUR) a zahrnují DPH. Ceny nezahrnují náklady na doručení. Všechny ceny jsou platné v okamžiku zadání objednávky a nemají předem stanovenou platnost, a proto platí pouze do jejich případné změny.
Kupní smlouva mezi dodavatelem a kupujícím je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky dodavatelem. Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další podmínky pevné a platí jak pro kupujícího, tak pro dodavatele.
Artikly
Výrobky Elinor obsahují ty nejkvalitnější ingredience, oleje, vitamíny, antioxidanty a prvotřídní másla, která hloubkově hydratují a vyživují pokožku. Všechny výrobky jsou veganské, netestované na zvířatech a díky skleněným obalům šetrné k životnímu prostředí.
8. Vaše objednávka (smlouva)
Vaše objednávka je uložena v naší počítačové evidenci objednávek. Svou objednávku si můžete prohlédnout v kanceláři společnosti ELINOR, online prodej, d.o.o., Jezerska ulica 10, 1000 Ljubljana.
Jsme k dispozici po předchozí domluvě.
Ve spolupráci s naším obchodním partnerem GLS odesíláme objednané zboží pouze v rámci Slovinska. Smlouvu lze uzavřít ve slovinštině.
9. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
Spotřebitel (výše uvedené se vztahuje výhradně na fyzické osoby, které si pořizují zboží pro účely nesouvisející s jejich podnikáním) má právo do 14 dnů od převzetí zboží písemně nebo e-mailem oznámit prodávajícímu, že odstupuje od smlouvy, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat. Tato lhůta začíná běžet jeden den po dni převzetí zboží. Vrácení peněz se vztahuje na všechny produkty v internetovém obchodě Elinor Cosmetics.
Spotřebitel může odstoupení od smlouvy oznámit společnosti na formuláři nebo jednoznačným prohlášením, z něhož jasně vyplývá, že od smlouvy odstupuje.
V případě odstoupení od smlouvy spotřebitel obdržené zboží buď vrátí poštou na adresu prodávajícího, ELINOR, online prodej, d.o.o., Jezerska ulica 10, 1000 Ljubljana, nebo je osobně přinese do sídla společnosti.
Vrácení obdržených předmětů společnosti ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy se považuje za oznámení o odstoupení od smlouvy.
Jediným nákladem, který spotřebitel nese v souvislosti s odstoupením od smlouvy, jsou náklady na vrácení zboží (které jsou v případě přepravy účtovány podle ceníku doručovací služby). Předmět musí být obchodníkovi vrácen do 14 dnů od data oznámení o zrušení (nákupu). Předmět se považuje za vrácený ve stanovené lhůtě, pokud je doručen do sídla společnosti nebo odeslán do sídla společnosti před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení.
Vrácení uhrazených plateb bude provedeno co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení oznámení o zrušení rezervace. Kupní cena bude kupujícímu vrácena stejným platebním prostředkem, jakým byla provedena platba, pokud kupující výslovně nepožádá o použití jiného platebního prostředku.
Spotřebitel je povinen vrátit prodávajícímu zboží nepoškozené a ve stejném množství, pokud nedošlo ke zničení, poškození, ztrátě nebo snížení množství zboží bez zavinění spotřebitele. Spotřebitel může zboží bez překážek užívat až do odstoupení od smlouvy. Spotřebitel si může zboží prohlédnout a vyzkoušet v rozsahu nezbytně nutném pro zjištění skutečného stavu. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží, pokud je toto snížení způsobeno jednáním, které není nezbytně nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Právo na vrácení kupní ceny v případě záručních a věcných vad se podrobněji řídí ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele (neoficiální konsolidované znění). V případě vrácení zboží si prosím vytiskněte formulář pro vrácení zboží, řádně jej vyplňte, podepište a zašlete nám jej spolu se zbožím a kopií faktury poštou na adresu ELINOR, online prodej, d.o.o., Jezerska ulica 10, 1000 Ljubljana. Zboží můžete s přiloženým formulářem vrátit také osobně v sídle společnosti.
Vrácení poškozených zásilek
Pokud je zásilka fyzicky poškozená, chybí v ní obsah nebo jeví známky otevření, zavolejte nám a my začneme problém řešit. Pošleme doručovací službu, aby zásilku vyzvedla ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi (bez přidání nebo odebrání čehokoliv), a vy vyplníte reklamační protokol. Společně s doručovací službou se postaráme o co nejrychlejší vyřešení reklamace.
10. Vaše soukromí
Dodavatel se zavazuje trvale chránit všechny osobní údaje před ztrátou, zneužitím nebo neoprávněným přístupem v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (ZOOU). Údaje budou použity pouze pro komunikaci s uživatelem. Osobní údaje, které nám svěříte, jsou vaše a my je do značné míry respektujeme. Vaše údaje používáme výhradně k zajištění efektivního vyřízení vaší objednávky. Zavazujeme se, že nikdy nebudeme sdílet, prodávat nebo předávat údaje o uživatelích neoprávněným osobám.
11. Zásady používání souborů cookie
Tyto webové stránky používají soubory cookie k zajištění lepšího uživatelského komfortu a ke sledování statistik návštěvnosti. Návštěvníci jsou o používání souborů cookie informováni při první návštěvě webových stránek a u některých souborů cookie žádáme návštěvníka o souhlas. Návštěvník může na těchto webových stránkách kdykoli změnit svou volbu ohledně používání souborů cookie.
Webové stránky nepředávají soubory cookie externím poskytovatelům služeb a nepoužívají je k zobrazování reklamních sdělení.
12. Chráněné ochranné známky
Obsah zveřejněný na těchto webových stránkách je naším majetkem a nesmí být kopírován, reprodukován ani jinak šířen bez souhlasu vlastníka. Veškerá data, obrázky, produkty a další informace v internetovém obchodě podléhají ochraně autorských práv a další ochraně průmyslového vlastnictví ve smyslu právních předpisů o duševním vlastnictví, zejména platného zákona o duševním vlastnictví (Úřední věstník č. 51/06) a zákona o autorském právu a dalších právech s ním souvisejících (Úřední věstník č. 16/07).
Všechny jednotlivé duševní služby, obsah a duševní práva zveřejněné na webových stránkách Elinor Cosmetics jsou v soukromém vlastnictví a jsou používány pouze pro nekomerční účely v souladu s pokyny stanovenými společností ELINOR, online prodej, d.o.o. Nesmí být používány, kopírovány, reprodukovány nebo šířeny jakýmkoliv způsobem nebo formou bez souhlasu společnosti ELINOR, online prodej, d.o.o..
Elinor Cosmetics je chráněná ochranná známka spravovaná společností ELINOR, online prodej, s.r.o. Jakékoliv zásahy do názvu, pověsti, know-how nebo jiné formy vnímatelného vyjádření jsou bez předchozího souhlasu jejího vlastníka zakázány. Je zakázáno používat, lepit nebo jinak asimilovat označení ochranné známky Elinor Cosmetics na jiných výrobcích než na výrobcích internetového obchodu nebo pro reklamní či jiné účely bez souhlasu společnosti ELINOR, web prodaja, d.o.o. Přijetím těchto Všeobecných obchodních podmínek se uživatel nezbavuje své obchodní nebo jiné než obchodní odpovědnosti a je povinen nahradit společnosti ELINOR, web prodaja, d.o.o. veškeré škody vzniklé v důsledku porušení ochranné známky.
13. Odmítnutí odpovědnosti
Poskytovatel pravidelně zajišťuje aktuálnost a správnost informací zveřejněných na svých internetových stránkách; vlastnosti produktů, jejich dostupnost a cena se však mohou měnit tak rychle, že poskytovatel není schopen informace na svých internetových stránkách opravit. V takovém případě poskytovatel informuje zákazníka o změnách a dá mu možnost zrušit objednávku nebo vyměnit objednaný výrobek.
Ve většině případů fotografie výrobků zobrazují autentický vzhled výrobku, někdy však mohou být pouze symbolické a nemusí zaručovat vlastnosti výrobku.
Poskytovatel neodpovídá za fyzické poškození, zničení nebo ztrátu zásilky od okamžiku, kdy je zásilka obsahující objednané produkty doručena na poštu, ani za chybějící obsah nebo známky otevření.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli a jakýmkoli způsobem, z jakéhokoli důvodu a bez předchozího upozornění změnit tyto podmínky.
14. Stížnosti a spory
Společnost ELINOR, Online Sales, s.r.o. dodržuje platné právní předpisy na ochranu spotřebitele a vynakládá veškeré úsilí, aby splnila svou povinnost zajistit účinný systém vyřizování stížností.
V případě problému může zákazník kontaktovat společnost ELINOR, Online Sales s.r.o. e-mailem na adrese info@elinorcosmetics.com. Stížnosti podávejte na e-mailové adrese info@elinorcosmetics.com. Proces vyřizování stížností je důvěrný.
Společnost ELINOR Online Sales s.r.o. si je vědoma, že základním rysem spotřebitelských sporů je nepoměr mezi ekonomickou hodnotou nároku a časem a náklady spojenými s řešením sporu, což je také hlavní překážkou toho, aby se spotřebitelé neobrátili se sporem na soud. Proto se snažíme případné spory řešit smírnou cestou.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V souladu s právními normami společnost ELINOR, online prodej, s.r.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který může spotřebitel zahájit podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
Společnost ELINOR, online prodej, d.o.o. , která jako poskytovatel zboží a služeb zprostředkovává online obchod na území Slovinské republiky, zveřejňuje na svých internetových stránkách elektronický odkaz na Platformu pro řešení spotřebitelských sporů online (ODRP). Platforma je spotřebitelům k dispozici zde.
Výše uvedené nařízení vychází ze zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnice 2009/22/ES.
15. Omezení odpovědnosti
Výrobky v internetovém obchodě se používají ke kosmetickým účelům nebo k výrobě hotových kosmetických výrobků. Kupující je odpovědný za bezpečné a vhodné použití výrobků pro účely hotového výrobku. Za případné následky nesprávného použití odpovídá výhradně kupující výrobků. Společnost neodpovídá za škody vzniklé v důsledku nesprávného použití nebo neznalosti ze strany kupujícího. Společnost rovněž neposkytuje žádné zdravotní záruky ohledně účinků nabízených výrobků. Výrobky nejsou určeny k léčbě nebo zmírnění jakéhokoli onemocnění nebo jiného zdravotního problému.
16. Vada materiálu
ELINOR, Online Sales Ltd. odpovídá za věcné vady výrobku v souladu s ustanoveními ZVpot. Vyskytne se vada materiálu.
- výrobek nemá vlastnosti nezbytné pro jeho běžné použití nebo pro uvedení do oběhu.
- předmět nemá vlastnosti nezbytné pro konkrétní použití, pro které jej kupující kupuje, což bylo prodávajícímu známo nebo mu mělo být známo.
- zboží nemá vlastnosti a kvalitu, které byly výslovně nebo mlčky dohodnuty nebo předepsány.
- prodávající předal výrobek, který neodpovídá vzorku nebo modelu, ledaže byl vzorek nebo model předveden pouze pro informaci.
Jak se kontroluje vhodnost artiklu?
Ověřuje se podle jiného bezvadného výrobku stejného typu a také podle prohlášení výrobce nebo údajů na samotném výrobku.
Jak se zjistí podstatná vada?
Kupující je povinen v zákonné lhůtě (2 měsíce od zjištění vady) informovat společnost ELINOR, online prodej, d.o.o. o každé podstatné vadě spolu s podrobným popisem vady na adrese info@elinorcosmetics.com a současně umožnit prohlídku věci.
Právo na reklamaci podstatné vady výrobku je podrobněji upraveno v ustanoveních zákona o ochraně spotřebitele. Společnost odpovídá za věcné vady zboží, které se projeví do dvou let ode dne převzetí zboží, v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.
17. Kontakt
ELINOR, spletna prodaja, d.o.o.,
Jezerska ulica 10,
1000 Ljubljana.
Tel.: 041422231
E-mail: info@elinorcosmetics.com
D.Š.: 24112011
M.Š.: 8735476000
Podmínky platné od 1.4.2021 do odvolání.